Sinds vorige week is Babbage Company een exclusieve campagne gestart voor de positie van Marketing Manager voor Aquablu. Onze nieuwe partner is een snel groeiende start-up met een heldere missie: veilig drinkwater bereikbaarmaken voor iedereen, zonder gebruik te maken van single-use plastic flesjes.
Opgepikt in de media
In 2020 werd een opvallende actie van Aquablu opgepikt door door verschillende media als Het Parool, De Telegraaf, Elle Eten en Radio Veronica. Met hun zuiveringssysteem lieten zij zien dat ze zelfs het Amsterdamse grachtenwater in no time tot veilig en lekker drinkwater kunnen zuiveren.
Filosofie en cultuur
Duurzaamheid, ondernemerschap, innovatie, betrokkenheid en impact maken staan centraal in de filosofie en aanpak van de founders, Marnix Stokvis en Marc van Zuylen. Niet alleen levert Aquablu met haar innovatieve product een directe bijdrage aan het verminderen van de plasticberg, het bedrijf leeft en acteert volgens de 'Drop for a Drop' filosofie: zij ondersteunen lokale waterprojecten in Zuid-Oost Afrika door Aquablu systemen te plaatsen bij scholen, ziekenhuizen en NGO's.
Groei en perspectief
De komende twee jaar verwacht het bedrijf door stevige groei nog meer impact te gaan maken. Juist daarom is dit een interessant moment om als Marketing Manager mee te gaan bouwen aan deze mooie club. Het is een bedrijf en functie met perspectief. Meer informatie over het bedrijf vind je op hun website. En meer informatie over de vacature van Marketing Manager vind je hier, of neem direct contact op met onze Recruitment Consultant Iris Nibbering.